نحوه کد دادن به دزدگیر استیل میت

مقدمه

دزدگیر استیل میت یکی دیگر از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده دزدگیر میباشد ما در این مقاله به آموزش (نحوه کد دادن به دزدگیر استیل میت ) میپردازیم.

 

کلید لرن:

در دزدگیر ها کلیدی برای کد دادن و ریست دستگاه و دیگر تنظیماتی موجود است که به آن کلید لرن گفته میشود که معمولا در اکثر دستگاهای دارای کلید لرن در کار کیت دستگاه تعبیه شده است .( همانند تصویر )

دربعضی دیگر از دزدگیرها نیز یک فیش دو سیم توسط یک سوکت از دستگاه خرج میشود که این سیم دورشته به یک شاسی ریست ختم میگردد.

 

ریست و پاک کردن کدهای قدیمی:

بهتر است قبل از کد دهی به دزدگیر کدهای ثبت شده قدیمی در دستگاه را پاک نموده و مجددا اقدام به کددهی کنید، برای این کار کلید لرنی که داخل دستگاه است رو بمدت 5 یا 6 ثانیه نگه میدارید تا کد ها پاک شوند.

 

نحوه کد دادن به دزدگیر استیل میت :

دزدگیر استیل میت نیز همانند برخی از دزدگیر ها با سیستم کدگیری از طریق کلید لرن صورت می پذیرد، به این صورت که با یک میله نازک یا سوزن کلید لرن داخل دستگاه را نگه داشته و پس از 2 ثانیه بدون رها کردن کلید لرن دکمه قفل ریموت ها را با فاصله 1 ثانیه فشار می دهیم.

توجه:
تمامی ریموت ها را باید با یکبار نگه داشتن کلید لرن کد دهید و بعد از آن دکمه لرن را رها کنید 

دزدگیر استیل میت طوری طراحی شده است که فقط کد هایی که به صورت یکجا به دستگاه کد میدهید را نگه داشته و بقیه را پاک میکند.

نحوه کد دادن به دزدگیر استیل میت
نحوه کد دادن به دزدگیر استیل میت

برای دیدن محصولات دزدگیر کلیک کنید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی انلاین